ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد
سرخط خبرها

جزییاتی تازه از هویت ضارب سه روحانی در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۱۰۳۹۹۴
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
  • ۱
جزییاتی تازه از هویت ضارب سه روحانی در حرم مطهر رضوی
خبرگزاری تسنیم ادعا کرده است که به جزییات بیشتری از هویت ضارب سه روحانی در حرم مطهر رضوی (ع) دست یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز گذشته فردی مسلح به سلاح سرد (چاقو) با حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی (ع) یکی از آن‌ها را به شهادت رساند و دو روحانی دیگر را زخمی کرد که حال یکی از آن‌ها تا کنون وخیم است.

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد که ضارب، فردی ۲۱ ساله، به‌نام عبداللطیف مرادی، ازبک‌تبار است که یک سال پیش به‌صورت غیرقانونی از مرز پاکستان وارد ایران شده و سپس در مشهد مقدس اقامت گزیده است.

او به‌همراه برادرش در یک باربری در مشهد کار می‌کردند و در منطقه مهرآباد مشهد سکونت داشته‌اند.

عبداللطیف مرادی به‌خلاف مسلمانان اهل‌سنت، دارای تفکرات تکفیری است که شیعیان را رافضی و مجوس می‌داند و معتقد است باید خون آنان ریخته شود.

وی ساعت ۱۳ روز گذشته (سه‌شنبه ۱۶ فروردین) با همراه داشتن یک چاقوی نسبتاً بزرگ وارد حرم رضوی (ع) می‌شود و در صحن پیامبر اعظم (ص) منتظر می‌ماند تا به افرادی که در لباس روحانیت هستند حمله کند، بدین ترتیب او ساعت ۱۴ و ۱۶ دقیقه به‌سمت سه روحانی حمله کرده با ضربات چاقو آن‌ها را مورد ضربه قرار داد. خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد که او فقط به یکی از این روحانیون ۲۰ ضربه چاقو زده است که احتمالاً همان طلبه‌ای است که به شهادت نائل شد.

شنیده شده است که او در برخی شبکه‌های اجتماعی با عناوین متعددی مانند عبداللطیف السلفی، حسن مرادی و ابوالعاقب الموحّد نیز فعالیت داشته و به‌دنبال نشر تفکرات تکفیری و مقابله با شیعیان بوده است.

۶ متهم به همکاری با او، از جمله دو برادر عبداللطیف مرادی نیز توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر شده‌اند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
خدا لعنت کند کسانیکه بین مسلمانها تفرقه می اندازند خودم ایرانی هستم ولی شیعه های افغانستان خیلی مظلوم هستند من دیدم خیلی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->